What does a living thing need?
Last week we started our Living and Non-Living science unit. On this day in groups the children sorted pictures of living and non-living things and discussed what do living things need to survive. Once the groups came to agreement they joined me in the hallway to talk about their findings into a voice recorder. The voice recorder was used for an assessment piece for the teachers and a reflection tool for the children. The next day before we started are science learning we were able to play back the children's comments so that they could remember their prior learnings.
La semana pasada empezamos nuestra vida y no vivos unidad de ciencias. En este día en los grupos de niños ordenados imágenes de los seres vivos y no vivos, y discutieron lo que hacen los seres vivos hay que tener para sobrevivir. Una vez que los grupos llegaron a un acuerdo que se unió a mí en el pasillo para hablar combate sus resultados en una grabadora de voz. La grabadora de voz se utilizó para una pieza de evaluación para los profesores y una herramienta de reflexión para los niños. Al día siguiente, antes de comenzar son el aprendizaje de ciencias hemos sido capaces de reproducir los comentarios de los niños para que puedan recordar sus aprendizajes previos
Labels: First Grade, living and non-living, Nick Pettit, Scuola Vita Nuova Charter School, SVN
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home